07 stycznia, 2009

My Ottupura

Chwila zawahania, zastanowienia się czy warto się przenosić, czy to coś zmieni! Czy osoby odwiedzające mój poprzedni blog znajda mnie tu? Czy będzie im się chciało tutaj zaglądać? Oto jest pytanie!
Poprzedni blog znajduje się tu: http://ottupura.blox.pl/html na razie nie będę go likwidować, gdyż czuję do niego sentyment i trochę tam popisałam.

Dlaczego Ottupura? Jest to nazwa restauracyjki w południowych Indiach, w Kerali, w miejscowości Varkala, w której serwowali najpyszniejsze jedzenie pod słońcem, niebo w gębie to za mało powiedziane. Do tego niesamowita atmosfera, wiklinowe fotele, widok i szum Oceanu....feria barw, smaku i zapachów! Chciałabym aby to miejsce było czymś takim zarówno dla mnie jak i dla odwiedzających. Będzie to kontynuacja blogu z bloxa, ale zarazem coś nowego. Sama nie wiem co ale na pewno będzie lepiej! Osoby, które już mnie trochę znają, wiedzą zę na pewno będzie tu duzo o dzierganiu, szydełkowaniu, robieniu na drutach itp. , ale również o podróżach, moich ulubionych miejscach, o tym co mnie zachwyca, mam nadzieję że marudzenia i żalenia się będzie jak najmniej! To na razie wszytko! pozdrawiam serdecznie:)

3 komentarze:

Czarcie Psoty pisze...

Będę zaglądać na pewno :)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny blog!;-)))elegancka kolorystyka, dużo zdjęć, zrobione ze smakiem! czuć powiew świeżości od Oceanu! ten profil lepszy od poprzedniego! i ciekawe przemyślenia warte zapamiętania! tak trzymać!

Anonimowy pisze...

zachęcam do regularnego, codziennego pisania! bo wpisu z dziś jeszcze nie ma! umknął również 8 stycznia! a na brak natchnienia i umiejętności na pewno Pani nie narzeka! pisać, pisać, pisać...dla siebie i potomnych!:-))))