14 kwietnia, 2009

uszyłam, zrobiłam...

Dziękuję za życzenia świąteczne, mam nadzieje, że równie przyjemnie minęły wam święta jak mnie.
bordowego sweterka jeszcze nie sfotografowałam, właściwie nie wiem czemu..., może za ciepło jest już na to? Ale za to dziś porcja nowości:)

Pour moi:
W święta uszyłam sobie tę bluzkę, inspirowałam się wzorem z burdy-szycie krok po kroku, wiosna-lato 2009, ale nie miałam tyle materiału, gdyż wykorzystywałam do szycia starą tunikę, więc to była improwizacja!

Tu zbliżenie wzoru:
Et pour maman:Frywolitka ze sprawdzonego już wzoru, zdecydowanie szybciej ją zrobiłam!

3 komentarze:

Czarcie Psoty pisze...

Super bluzeczka, a może by tak zdjęcia na modelce :D

Anonimowy pisze...

Tak, zdjęcia na modelce, w tym wypadku, byłyby koniecznością ;)
Wdzę,ze duch niespokojny w Tobie ;) W rózniste rejony rękodzieła Cię gna :)))
jo_an44

Zarra pisze...

Ottupura, pisz coś proszę. Tęskno mi do czytania nowych postów z Twojego bloga :)